عیب یابی و تعمیرات تخصصی تبلت

تبلت ها و یا به عبارتی رایانه های لوحی نوعی جدید از دستگاه های ی همراه هستند که چیزی مابین کامپیوتر و تلفن هرماه می باشند که قابلیت های هر دو را در اختیار می گذارند و شما می توانید خیلی از کارهای شغلی و تفریحی خود را به مانند کاری که در لپ تاپ انجام می دهید را در تبلت ها انجام داده و به مانند یک موبایل با استفاده از تبلت تماس های صوتی و پیامکی برقرار نمایید. تبلت ها از نظر نرم افزاری و سخت افزار نسبت به مدل های گذشته ی خود بسیار پیشرفت کرده و امروز  ما شاهد تبلت هایی با پردازنده هایی چند هسته ای و همچنین سیستم عامل های قدرتمندی مانند لینوکسی و یا اندروید هستیم که البته بهتر از بدانید سیستم عامل محبوب اندروید نیز مشتقی از سیستم لینوکس است .

در سیستم عامل های جدید شما می توانید خدتان نیز در صورت آشنایی با  برنامه نویسی نرم افزارهای مورد نیاز و دلخواه خود را طراحی کرده و بسازید که این باعث هرچه محبوب تر شدن تبلت ها با سیستم های امروزی بین کاربران شده است. تبلت ها نیز از نظر ساختار منحصر به فرد  هستند و معماریالکترونیکی  خود را دارند چیزی که مهم است این موضوع می باشد که شما به عنوان یک تعمیرکار تبلت دیدگاهتان نسبت به یک کاربر که فقط استفاده کننده از دستگاه می باشد متفاوت است که اولین تفاوت در حتی استفاده از تبلت می باشد به این صورت که شما که اطلاعات تعمیراتی و فنی از تبلت و یا موبایل دارید میدانید که استفاده از تبلت و یا حتی موبایل در زمانی که دستگاه در حال شارژ است کاری اشتباه بوده و باعث خرابی  زود هنگام باطری می شود و به این ترتیب بهتر است که اجازه دهید تا تبتل فول شارژ شده و بعد از اتمام شارژ تبلت را از شارژر جدا کزده و تا اتمام باطی می توانید از آن استفاده منید و این باعث می شود که باطری عمری طولانی داشته باشد ولی خب خیلی از کاربران نیز از این موضوعات اطلاعاتی ندارند و معمولا اگر کمی دقت کرده باشید باطری در گوشی های موبایل و یا تبلت ها اولین چیزی هست که دچار خرابی شده و معمولا کاربران با عدم شارژ شدن تبلت و یا خرابی باطری مواجه هستند.

از این  موضوع  که بگذریم در صورتی که تبلت خراب می شود وظیفه ی تکنسین این است که در زمانی کم و با دقتی بالا مشکلات تیلت را عیب یابی کرده  برطرف کند تا کار بر بتواند از ان مجددا استفاده کند که این روزها نیز به دلیل گستردگی استفاده از تبلت نیاز به خدمات فتی برای تبلت ها بیش از پیش احساس می شود و مرکز تعمیراتن ال جی نیر روزانه شاهد  ورود تبلت هایی جهت تعمیرات است که دچار خرابی هایی شده است و البته همه مشکلات به باطری و شارژر مربوط نبوده و خرابی هایی دیگر برای تبلت ها به وجود می آید که ما در این جا به تعدادی از این مشکلات که شایع ترین خرابی های تبلت ها می باشد اشاره می کنیم.

  1. خاموشی خود به خودی تبلت
  2. خاموشی پس از وارد شدن ضربه و یا آب خوردگی
  3. خاموشی تبلت در هنگامی که در شارژ بوده است
  4. شارژ نشدن تبلت
  5. خالی شدن  زود هنگام باطری 
  6. داغ کردن باطری 
  7. سفید شدن صفحه نمایش تبلت
  8. تاریک شدن صفحه نمایش تبلت
  9. عدم شناسایی مموری ( رم)
  10. عدم شناسایی سیم کارت
  11. هنگ کردن های تند به تند
  12. از کار افتادن دوربین 
  13. عدم کار کردن تاچ
  14. قطع شدن صدای خروجی
  15. ماند در حالت لوگو در هنگان بالا آمدن
  16. و……

این خرابی هایی که در باالا به آن ها اشاره شد از جمله شایع ترین های خرابی در تبلت ها هستند که روزانه مرکز تعمیرات ال جی نیز با آن ها مواجه است. کمپانی های زیادی هستند که تبلت های متنوعی را طراحی و وارد بازار کرده اند که یکی از این شرکت ها ال جی می باشد که از محبوببت و کیفیت محصولات این  شرکت همه آگاه هستند. ولی خب از آن جایی که تبلت  یک دستگاه الکترونیکی است بنابراین هر دستگاهی جدای از این که چه برندی است ممکن است دچار مشکلات و خرابی هایی شوند که این مورد شامل تبلت های ال جی نیز می شود.

دوره ی آموزش تعمیرات بتلت نیز دوره ای است که افراد علاقه مند به یادگیری تعمیرات تبلت می توانند با گذراندن این دوره  دانش و مهارت لازم در زمینه عیب یابی و تعمیرات تبلت را به دست آورند. با توجه به نیاز جامعه برای افراد متخصص و تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات تبلت و موبایل ، مرکز تعمیرات ال جی نیز دوره های اموزش تعمیرات تخصصی تبلت  را برگزار نموده  است تا افراد علاقه مند و کسانی که میخواهد شغل تعمیرات تبلت را برای خود برگزینند بتوانند با شرکت در این دوره به تعمیرکار حرفه ای تبلت بدل شده و نیز در بازار کار برای خود موقعیت خوبی را از نظر شغلی و در آمد داشته باشد.

دوره ی اموزش تعمیرات تبتل  نیز یکی از دوره های محبوب می باشد که افزاد علاقه مند زیادی دارد که روزانه جهت یادگیری  به دست آوردن مهارت لازم به اموزشگاه مراجعه می کنند. دوره های اموزش تعمیرات تبلت در این مرکز به صورت کاملا عملی برگزار می گردد تا کار آموزان به صورت واقعی با تعمیرات و کارهای عملی برخورد کرده که این باعث می شود به مانند سابقه کار از آن استفاده کرده و مهارت لازم جهت کار در بازار کار را داشته باشند و این خود امتیازی بزرگ در زمینه آموزش  است. همچنین دوره ی آموزش تعمیرات توسط افراد و تکنسین های حرفه ای برگزار می گردد تا افراد در مهارت و دانش تعمیرات  چیزی کم نداشته باشند.

تلفن تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس  مراجعه » تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت -نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳

آموزش تعمیرات تبلت